
Ekonomi çevrelerinin merakla beklediği Uluslararası marka değerlendirme kuruluşu Brand Finance 2025’te ‘Türkiye’nin En Değerli Markaları’ olan şirketlerin sıralamasını açıkladı.
Brand Finance 2025 verilerine göre Türkiye’nin en değerli markaları:
1- Türk Hava Yolları (2 milyar 266 milyon dolar)
2- Arçelik (1 milyar 645 milyon dolar)
3- Türkiye İş Bankası (1 milyar 240 milyon dolar)
-4- Vestel (928 milyon dolar)
5- Ford Otosan (905 milyon dolar)
6- Ziraat Bankası (875 milyon dolar)
7- LC Waikiki (828 milyon dolar)
8- Garanti BBVA (721 milyon dolar)
9- Yeni Rakı (590 milyon dolar)
10- Vakıfbank (386 milyon dolar)
Brand Finance 2025 verilerine göre Türkiye’nin en güçlü markaları:
Pek çok farklı kriterin sözkonusu olduğu marka gücüne bakıldığında ise ilk 10 şu şekilde sıralandı:
1- Migros (92,8 puan)
2- Aselsan (92,3 puapuan)
3- Anadolu Efes (92,1 puan)
4- Türk Tuborg (92 pupuan
5- Opet (89,6 puan)
6- LC Waikiki (89,4 puan)
7- Mavi (86,8 puan)
8- Turkcell (85,9 Türkiye
9- Türkiye İş Bankası (85,4 puan)
10- BİM (84,1 puan)
Brand Finance tarafından hazırlanan Türkiye 125 2025 raporuna buradan ulaşabilirsiniz.