DOLAR
EURO
STERLIN
FRANG
ALTIN
BITCOIN

Kayışadağı Ormanında Neden Yangın Çıkıyor?

Yayınlanma Tarihi : Google News
Kayışadağı Ormanında Neden Yangın Çıkıyor?

İstanbul Ataşehir ilçesi Kayışdağı ormanlık alanı Ferhatpaşa Mahallesine sınır olan kısımda 3 Ağustos akşam saatlerinde yangın çıktı.

Kayışdağı ormanlık alanında 2 ay önce aynı bölgede yine yangın çıkmıştı. Ormanlık alanda son bir yıl içinde çok sayıda ağaç kesimide yapılmıştı. Kayışdağı ormanı Ataşehir ve Maltepe ilçe sınırları içerisinde bulunuyor. Bölgede yaşayan vatandaşlar yeşil ağaçları ile oksijen deposu olan Kayışdağı ormanın betonlaşmasından endişe ediyor.  Yangın çıkan ormanlık alan yanında geçen dere yatağıda son bir yıl içinde harfiyat doldurularak düz alan haline getirildiği görülüyor. Vatandaşlar yetkililerden orman yangınların neden çıktığını araştırımasını istiyor.

 

YORUM YAP