SAYFAMDAKİ DEĞERLİ TİCARET YAPAN ARKADAŞLARIMA
BİR TEKLİFTİR
Bu günün koşularında bozulan sağlığın ve dolaysıyla zora giren ekonomiye
Kayıtsız kalan ÖZEL BANKALARAIN
Biz kobilere karşı vurdum duymaz tavırlarını kınıyorum
Ticaretin var oluşundan bu güne onlara kazandırdığımız paraların hadı hesabı yok
Her sıkıntıda bizim kayıp etiğimiz onlarınsa hep kazandığı bu tutumlarını kınıyorum
Çalıştığım Tüm özel bankaların genel merkezlerine KINAMA yazısı göndererek
Bundan sonra ALMAN VATANDAŞLARININ YAPTIĞI GİBİ MİLİYETÇİLİK YAPIP KAMU BANKALARIYLA ÇALIŞACAĞIM
BİLMENİZİ İSTİYORUM
BİZ BİRLİKTE DAHA GÜÇLÜYÜZ
